راهنمای قوانین و مقررات

رضایتمندی مشتریان و عمل به تعهدات نسبت به مشتریان همواره یکی از اصلی ترین اولویت های سومریا بوده، تا سفارشات در کیفیت و شرایط مطلوب و مورد تایید و انتظار مشتریان عزیز تحویل گردد. با این وجود ممکن است بنا به دلایلی برخی از مشتریان اقدام به لغو سفارش و مرجوع کالا داشته باشند که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود.

مشتری میتواند تا قبل از شروع به تولید محصول اقدام به لغو سفارش نماید و هزینه بصورت کامل به مشتری عودت داده خواهد شد. در سایر موارد لغو سفارش مشروط به شرایط زیر میباشد.

در صورت لغو سفارش بعد از تولید و قبل از تحویل مبل ۲۰ درصد از مبلغ کسر میگردد.
در صورت سفارشی بودن کالا امکان لغو سفارش وجود ندارد.
کالای سفارشی بعد از تحویل تحت هیچ شرایطی تعویض یا پس گرفته نمیشود.
هزینه حمل و نقل و باز پس فرستادن کالا بر عهده مشتری می باشد.

ثبت سفارش و رویه ارسال

سفارشات پس از ثبت با توجه به نوع محصول بین ۱۵ تا ۳۵ روز کاری تولید و ارسال میشوند، روز های کاری از شنبه تا پنج شنبه هر هفته بجز تعطیلات رسمی میباشد. ارسال موقتا در استان تهران و البرز رایگان میباشد و سایر استان ها هزینه ارسال توسط شرکت باربری محاسبه و جهت پرداخت به مشتری اعلام می شود.

خسارت در حمل و نقل

سومریا همواره در تلاش است تا محصولات بدون کوچکترین آسیبی با بسته بندی ایمن و استاندارد به دست مشتریان برسد، با این حال ممکن است در مواردی محصولات آسیب ببیند بجهت جلوگیری از چنین مواردی پیشنهاد میشود از واحد ترابری سومریا استفاده کنید، در صورت وارد شدن خسارت به محصول جبران آن بر عهده شرکت سومریا میباشد. در صورتی که از طریق سایر روش های ارسال مانند باربری ها یا حمل توسط خود مشتریان انجام بگیرد، خسارت پیش آمده بر عهده شرکت باربری و یا خود فرد می باشد.

حریم خصوصی و امنیت

سومریا چگونه از اطلاعات شما حراست می‌کند؟

امروزه با گسترش فناوری اطلاعات و استفاده روزمره اکثر کاربران از استفاده اینترنت و شبکه های اجتماعی و وسایل ارتباطی، حریم خصوصی کاربران به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده‌است. نگرانی بسیاری از مشتریان، محفوظ ماندن اطلاعات شخصی همچنین شماره موبایل، نام و نام خانوادگی و ایمیل است که برای ثبت نام و وارد شدن به سایت در اختیار ما قرار میدهند. باید گفت این موضوع دو چندان برای ما اهمیت دارد و حفظ حریم خصوصی کاربران برای ما یک یاز اولویت های اصلی ما است. در ذیل سیاست حفظ حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات کاربران را مشاهده مینمایید.

چه اطلاعاتی از شما دریافت میکنیم؟

برای ثبت نام در تارنمای سومریا ابتدا لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار ما قرار دهید. دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفاً برای ثبت نام در سایت، هماهنگی‌های لازم برای انجام سفارش‌ها، ارسال اعلان‌های مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیف‌های ویژه، استفاده از خدمات گوناگون شرکت مبل سومریا میباشد.

چگونه از اطلاعات شما محافظت میکنیم؟

با توجه به اینکه تامین امنیت صددرصد غیر ممکن است بااین حال ما در سومریا تمام تلاشمان را در حوزه امنیت داریم که از بالاترین سطوح امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در استفاده شود. در زمان ثبت نام، درخواست کد اعتبار پیامکی و استفاده از پلاگین ها و امکانات و تجهیزات ایمین و تهیه از مراکز معتبر، تمامی در خواست‌ها و خدمات بر روی سرورهای ایمن ما ذخیره و توسط فایروال‌های مستحکم محافظت خواهند شد. اطلاعات شخصی شما نیز به صورت رمزنگاری‌شده در بستر امن پروتکل HTTPS به تارنمای ما منتقل و برای تعاملات بعدی نگهداری خواهند شد.

چه استفاده ای از اطلاعات شما میکنیم؟

چه از نظر قانونی چه از نظر اخلاقی ما موظف به صیانت از اطلاعات و پرونده‌های شما هستیم. اطلاعات شخصی شما نیز صرفاً جهت تعاملات بعدی به صورت کدگذاری‌شده نگهداری می‌شوند تا در سفارش‌ها و درخواست‌های آینده بتوانید به راحتی وارد سامانه شوید و سفارش خود را ثبت نمایید. ما هم از هرزنامه متنفریم و ایمیل‌ها و پیام‌های تبلیغاتی را برای کاربران‌مان ارسال نخواهیم کرد.

چه کسانی به اطلاعات شما دسترسی دارند؟

همکاران بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش به برخی از اطلاعات شما دسترسی دارند آن هم برای ارائه پشتیبانی بهتر و خدمات با کیفیت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار افراد یا سازمان‌های دیگری قرار نخواهد گرفت. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. به طور کلی ما موظفیم از اطلاعات شما حفاظت و حراست نماییم.